Динамічний розвиток штучного інтелекту (ШІ) відкриває світу незвідані можливості. До нього сьогодні підвищена увага — безліч дискусій, статей, дописів з приводу значення, ролі, потенціалу та, водночас, етики застосування ШІ. Інтегрувавшись в академічну сферу, штучний інтелект революціонізував як освітні технології, так і методи проведення наукових досліджень.
Зважаючи на глобальні виклики часу та сучасні тренди в освіті та науці, в університеті для здобувачів ступеня доктора філософії відбувся вебінар на тему: «Імплементація штучного інтелекту в освіту та науку: можливості та загрози», організований відділом аспірантури та докторантури.
Проректор з наукової роботи, д.т.н., професор Павло МАРУЩАК закцентував увагу на важливості та актуальності такої зустрічі. Доповідачами на вебінарі були: Тетяна ВИННИК - завідувачка відділу аспірантури та докторантури, к.е.н., доцентка; Ірина ДІДИЧ - доцентка кафедри компʼютерно-інтегрованих технологій, PhD University Clermont Auvergne, France, 2022; Ірина МАРТИНЯК - начальниця науково-дослідної частини, к.е.н., доцентка; Андрій СТАНЬКО - старший викладач кафедри компʼютерно-інтегрованих технологій, PhD , ТНТУ, 2024.
Учасники вебінару обговорили можливості та перспективи застосування ШІ у професійній діяльності, зокрема у наукових дослідженнях та педагогічній практиці, наголосивши при цьому на необхідності дотримання академічної доброчесності та продемонструвавши сервіси виявлення контенту ШІ, окреслили виклики та загрози, поділилися досвідом роботи з інструментами штучного інтелекту.