24 жовтня 2023 року відбулося урочисте засідання вченої ради університету з нагоди вручення Диплому Почесного доктора університету (Doctor Honoris Causa) академіку Української академії наук в галузі стратегічного менеджменту, професійному коучу і бізнес-консультанту Богдану БУДЗАНУ, який з 1991 року активно співпрацює з університетом у питаннях стратегічного розвитку, проведення семінарів, тренінгів, науково-практичних конференцій.
На засіданні були присутні гості — донька Богдана БУДЗАНА фінансист Наталія БУДЗАН, директор ліцею № 2 ім. І.Франка зі Збаража Марія БАГРІЙ, директор школи з Вищих Луб’янок Іван СОВИК, бізнесмени-підприємці з Тернополя Микола СЛІПЧЕНКО та Іван ПАРІЙ, підприємець зі Збаража Андрій ІВАНІВ, підприємець і журналіст зі Збаража Ігор ЛОМАГА.
Ректор університету Микола МИТНИК ознайомив присутніх з основними віхами життєвого шляху Богдана БУДЗАНА та вручив йому Диплом Почесного доктора університету (Doctor Honoris Causa) і професорську мантію. Далі Богдан БУДЗАН виголосив інавгураційну промову, у якій поділився своїм філософським баченням розвитку людства загалом, освіти і науки, зокрема; наголосив на викликах, що стоять перед нами; розповів житейські історії та притчі про стосунки Учня та Вчителя. Аудиторія з вдячністю дослухалась до роздумів талановитої та непересічної Людини, яким є Почесний Доктор нашого університету Богдан БУДЗАН.
З вітальним словом виступила пані Марія БАГРІЙ, яка відзначила величезний вклад Богдана БУДЗАНА у виховання нової генерації українців.
На засіданні вченої ради вручено атестати доцента доценту кафедри економічної кібернетики к.е.н. Олені БЕРЕСТЕЦЬКІЙ; доценту кафедри автомобілів к.т.н. Андрію ГУБЦІ; доценту кафедри харчової біотехнології і хімії к.т.н. Катерині ДАЦИШИН; в.о. завідувача кафедри конструювання верстатів, інструментів та машин Володимиру КРУПІ; доценту кафедри інжинірингу машинобудівних технологій Віталію ПАНЬКІВУ.
Ректор вручив грамоти департаменту освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації за багаторічну сумлінну працю, високий професіоналізм та з нагоди Дня працівника освіти доценту кафедри менеджменту та адміністрування Оксані ГАРМАТЮК і фахівцю першої категорії з мистецької діяльності відділу у справах молоді та зв’язків із громадськістю Ігорю ШАБЛІЮ.
Щиро вітаємо працівників університету і бажаємо подальших успіхів!
На засіданні вченої ради присвоєно вчене звання професора д.е.н., професору кафедри управління інноваційною діяльністю та сферою послуг Лілії МЕЛЬНИК, к.е.н., декану факультету економіки та менеджменту Галині ЦІХ; вчене звання доцента – доцентам кафедри автомобілів к.т.н. Марії БАБІЙ і к.е.н. Уляні ПЛЕКАН, доценту кафедри управління інноваційною діяльністю та сферою послуг, к.е.н. Ірині ХИМИЧ.
Бажаємо успішного затвердження рішень вченої ради та натхнення у роботі!
Із звітом про результати набору студентів у 2023 році та завдання щодо забезпечення набору студентів у 2024 році виступив відповідальний секретар приймальної комісії Роман ЛЕЩУК, який детально проаналізував досягнення університету у вступній компанії 2023 року та проблеми, що її супроводжували. Загалом за всіма освітніми рівнями та формами навчання в університет вступили на понад 200 здобувачів вищої освіти більше, ніж у попередньому році, що пов’язано з активною профорієнтаційною роботою науково-педагогічних працівників, злагодженою роботою працівників приймальної комісії університету та відбіркових комісій факультетів, а також з особливостями цьогорічного вступу до закладів вищої освіти. Намічено основні завдання колективу щодо набору студентів у 2024 році.
Проректор з науково-педагогічної роботи Степан ДЯЧУК та голова комісії вченої ради з проблем навчання Галина ОСУХІВСЬКА доповідали про акредитацію освітніх програм університету у 2023/2024 навч.році. Відзначено, що впродовж року акредитаційну експертизу пройдуть 38 освітніх програм різних освітніх рівнів. Для забезпечення успішного проходження акредитації в університеті запроваджено постійно діючий семінар для гарантів освітніх програм, на якому обговорюються актуальні проблеми розроблення та вдосконалення освітніх програм. Степан ДЯЧУК звернув увагу на формування відомостей про самооцінювання, забезпечення належної якості надання освітніх послуг, приведення їх у відповідність до вимог нормативних документів та потреб ринку праці, визначення особливостей, притаманних конкретній освітній програмі, які буде вирізняти її серед інших ОП (унікальність, фокус освітньої програми)
На засіданні підтримано рішення науково-технічної ради щодо перейменування відділу аспірантури, докторантури і атестації наукових кадрів у відділ аспірантури та докторантури. Проректор з наукової роботи Павло МАРУЩАК обґрунтував дане рішення та запропонував внести зміни у відповідне положення та всі положення університету, у яких є назва перейменованого відділу.
З обговорюваних питань прийнято відповідні ухвали. На засіданні затверджено й інші рекомендації науково-технічної ради.