Питання реалізації інклюзивного підходу в освітньому процесі, зокрема у закладах вищої освіти, є актуальним і активно обговорюється на державному, науковому та практичному рівнях як один із важливих пріоритетів упровадження Концепції розвитку інклюзивної освіти.
До обговорення даної проблематики долучилася завідувач кафедри економіки та фінансів доктор економічних наук, професор Олена Панухник під час наради-семінару Управління освіти і науки Тернопільської облдержадміністрації під головуванням завідувачки сектору інклюзивної освіти та діловедення Оксани Галюк із директорами інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ) Тернопільської області, представниками реорганізованих закладів освіти з питань забезпечення всеукраїнської інформаційно-просвітницької кампанії «ДЛЯ ДІТЕЙ суспільство без бар’єрів», інших осередків інклюзивного освітнього середовища та університетів міста Тернополя.
Науковиця ТНТУ представила власне бачення процесу організації інклюзивного простору, який би зміг забезпечити в університеті можливість рівного доступу до освітніх послуг, створення індивідуальної комфортної траєкторії для саморозвитку й самореалізації кожної особистості, незалежно від стану здоров’я, здібностей і можливостей, соціального положення чи інших відмінностей.
Професор Олена Панухник мала змогу стати учасницею українсько-естонського міжнародного проєкту «Кращі практики співпраці самоврядування та громадянського суспільства» та ознайомитися з європейською моделлю інклюзивного навчання, яку доцільно впроваджувати на всіх рівнях освітнього простору України.