Не словом, а ділом. Студенти-першокурсники Тернопільського національного технічного університету, які навчаються на спеціальності «Маркетинг», саме так освоюють майбутній фах. Студенти вчаться лише неповний місяць, та вже знайомляться із майбутньою спеціальністю не на словах, а на ділі. Щоб дізнатись більше про роботу медіа, першокурсники відвідали телекомпанію TV-4. Вражень гостям не бракувало.
Відділ реклами та маркетингу — не єдиний, куди запросили майбутніх спеціалістів. Журналісти розповіли як працюють над новинами та програмами, як виготовляється телевізійний сюжет та як працюють у прямому ефірі. Телекомпанія TV-4 нещодавно відсвяткувала 24-ту річницю із дня заснування, тож розповідати про компанію та її розвиток можна було чи не цілий день. Найбільше студентів зацікавили студії: для запису новин та прямих ефірів і нових великих проектів.
За інформацією телекомпанії TV-4