Твердження про те, що завдання академічної школи — надавати студентам освітню послугу, а не готувати їх до роботи, застаріло. Сьогодні немає потреби доводити тезу про те, що система освіти суспільства має відповідати його стратегічним завданням. Майбутні очікування щодо входження України до європейської спільноти та перспективи подальшого вектору економічних реформ вже завтра будуть потребувати високо професійно підготовленого фахівця, готового працювати у європейському просторі, обізнаного із законами, нормами і правилами ведення європейського бізнесу, спроможного негайно реагувати на виклики як внутрішнього, так і зовнішнього середовищ. Пілотний проект мовної школи та фахових практик у м. Слупську (Республіка Польща) для студентів ТНТУ та Гусятинського коледжу ТНТУ став стартом для вирішення вищезазначених питань. Студенти університету та Гусятинського коледжу ТНТУ отримали сертифікати на рівень знання польської мови та здобули непростий досвід практичної підготовки у бізнес-структурах сфери послуг Балтійського узбережжя.
Координатор проекту д.е.н., професор Панухник О.В., координатор практик к.е.н., асистент Бажанова Н.В. та к.е.н., доц. Фроленко Р.В. провели наступний раунд переговорів з керівництвом Вищої школи інженерії та економіки у м. Слупськ щодо подальших напрямків розвитку мобільності як студентів, так і викладачів університету. Майбутній етап співпраці передбачає для студентів реалізацію «сендвіч-програм» та програм подвійних дипломів і одночасно включає проходження фахових виробничих практик на підприємствах Польщі, а для викладачів — підвищення кваліфікації через проходження педагогічного стажування та участь у мовних курсах. Подальша співпраця з науково-дослідними закладами, громадськими організаціями і спільнотами окреслює напрямки налагодження партнерства у науковій та інноваційній сферах.