IIІ Регіональна науково-практична конференція
молодих вчених та студентів
«Маркетингові технології підприємств
в сучасному науково-технічному середовищі»
Тематичні напрями роботи конференції:
- Сучасні товарознавчі аспекти ринку продовольчих та непродовольчих товарів
Керівник секції: Оксана Іванівна Міщук
- Моделювання, планування та управління маркетинговою діяльністю підприємств
Керівник секції: Світлана Богданівна Семенюк
- Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках України
Керівник секції: Ольга Ігорівна Краузе
- Розвиток маркетингових інновацій як фактор економічного прориву
Керівник секції: Богдана Андріївна Оксентюк
- Маркетингові технології підприємств сфери послуг
Керівник секції: Надія Михайлівна Голда
- Прикладні аспекти маркетингових досліджень
Керівник секції: Світлана Василівна Шпилик
- Сучасні тенденції розвитку логістики та управління ланцюгами поставок
Керівник секції: Лілія Ярославівна Якимишин
Тези, оформлені згідно вимог, подавати секретарям секцій до 10 квітня.